جاری شدن سیل در بغلان افغانستان ۵۰ کشته بر جای گذاشت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید فرمانده مرکزی ارتش آمریکا از مرزهای پاکستان و افغانستان مقامات طالبان و سفیر چین به معدن «مس عینک» رفتند لباس محلی افغانستان بر تن مجید مرتضایی + عکس طالبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تحریم کرد جمهوری خواهان آمریکا خواستار توضیح وزیر دفاع در رابطه با تناقض در گزارش حمله به فرودگاه کابل شدند تاکید بر ضرورت تدوین برنامه مشترک استان‌های مرزی برای تسهیل تجارت با افغانستان محدودیت پخش یک شبکه خبری ماهواره‌ای در افغانستان از سوی طالبان ویدئو | ارائه خدمات درمانی به ۱۵ هزار بیمار خاص افغانستانی در خراسان رضوی آخرین وضعیت ثبت‌نام اتباع خارجی در سال تحصیلی پیش‌رو رئیس شرکت برق افغانستان: بدهی واردات برق از ایران را پرداخت کرده‌ایم کاظمی قمی در گفتگو با شهرآرانیوز: به دنبال صدور ویزای رایگان برای اتباع افغانستان در دهه کرامت هستیم گلشهر مشهد، نماد نوع‌دوستی ایرانیان کاظمی‌قمی در مشهد | اولین جلسه هماهنگی استانداران استان‌های همجوار با افغانستان در مشهد برگزار شد + فیلم از سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیون دلاری طالبان در چابهار چه می‌دانیم؟ افغانستان و ترکمنستان ۱۳ قرارداد تجاری به امضا رساندند فوتسال افغانستان در جدیدترین رده‌بندی فیفا در جایگاه سی‎‌ام قرار گرفت قوانین مربوط به ورود غیرقانونی مهاجرین؛ ناقص و نیازمند بازنگری محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد خسارات جانی و مالی سیل در افغانستان | ۱۶ تن جان باختند + عکس
سرخط خبرها

شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد

  • کد خبر: ۲۲۴۶۵۴
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶
شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد
تیم ملی فوتسال افغانستان که با کادر فنی ایرانی به جام ملت‌ها رفته بود، امروز با پیروزی در برابر تیم ملی فوتسال قرقیزستان به جام جهانی فوتسال صعود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان در یک بازی تماشایی موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ در برابر تیم ملی فوتسال قرقیزستان به پیروزی برسد و به جام جهانی فوتسال ازبکستان صعود کند.

شاگردان مجید مرتضایی، سرمربی مشهدی این تیم شگفتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بودند و با صعود به جام جهانی فوتسال در قامت یک رقیب تمام عیار در آسیا ظاهر شدند.

صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال در حالی رقم می‌خورد که کادر فنی این تیم را چند مربی ایرانی تشکیل می‌دهند و کمپ آمادگی این تیم قبل از جام ملت‌های آسیا در شهر مشهد برگزار شده است.

امروز روزی بزرگ و فراموش نشدنی برای افغانستان و ورزش این کشور است.

افغانستان درحالی موفق شد به جام جهانی فوتسال راه یابد که تیم ملی فوتسال این کشور برای اولین بار به جام ملت‌های فوتسال آسیا راه پیدا کرده بود و حالا به عنوان یکی از چهار سهمیه آسیا جواز حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان از ۲۴ شهریور تا ۱۵ مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. همچنین در تاریخ ۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ مراسم قرعه کشی این مسابقات در شهر سمرقند ازبکستان برگزار خواهد شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->